Alla inlägg den 17 augusti 2012

Av jagsomjag - 17 augusti 2012 14:04

Hallå alla jordvarelser!


Det här är min nya blogg, som ni kanske förstår?

Jag kommer lägga upp ett inlägg när jag känner för det ( vilket kan vara när jag fått härliga kommentarer eller frågor!)

Lite information om mig kanske skulle sitta fint?:

Jag är 11 år, och några månader...

Jag fyller år i juli

Jag älskar att läsa och att skriva berättelser

Jag är en riktig tänkare och har svårt att hålla tyst när jag fått en ny konstig ide

Min fantasi är livlig, och är ibland ett handikapp

Den här bloggen kommer handla om mig, mina konstiga tankar, min livliga fantasi och mina känslor.

Jag går inte på någon sport just nu, men jag håller på att springa lite då och då

när skolan börjar ska jag börja på dans

Jag älskar att åka läskiga bergochdalbanor

Jag hatar matte och suger på bild!

Lite information om mig!


Dåså, då har jag nu börjat med min nya blogg som heter: jagsomjag!

Skulle uppskatta gillningar, frågor, kommentarer och tipsningar om den här bloggen till kompisar kompisars kompisar och möjligen släkt?


Ha det så bra så länge!

Adjö jordvarelser! (För vem vet om vi är människor??? :O)




Presentation

Jag är som jag är! jag som jag alltså, läs om mina tankar och mina känslor! Ingen kopiering tolereras, då blir det anmälning! Adjö!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards